Motiverad

YES!

Då va jag äntligen motiverad..

Till vad? Jo till att ta itu med min kropp och faktiskt komma i form.. Läs mer om det här

Idag efter att vi lämnade barnen på dagis så gick vi till affären och köpte lite basvaror samt naturdiet pulver.. =)

bland annat köpte vi 5kg lök för 18.90:- (Lät i alla fall billigt i mina öron)

Sen kanske ni undrar varför detta inlägg inte är skyddat?
Well cause i dont give a damn! Så det så, säg va fan ni vill om mina inlägg men jag skiter i vilket egentligen.. Eller tja skiter och skiter men jag orkar inte gömma mig längre.. Its time to step forward!! (Nej jag är inte homosexuell 😛 )

Aja det va allt

Tada

1 kommentar

Under Uncategorized

Ett svar till “Motiverad

  1. Nog för att grönsaker är nyttigt, men 5 kilo lök kan ju inte vara bra för nån. Om det ens är en grönsak…

Lämna en kommentar